برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین و مشارکت حداکثری انتخابات در جزیره قشم

سلسله نشست‌های جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، سلسله نشست‌های جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات روز گذشته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و با حضور امام جمعه و طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) شهرستان قشم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قشم با تبریک اعیاد شعبانیه، رسالت اصلی پیامبران را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین جهاد شفافیت، روشنگری و بیان است.

برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین و مشارکت حداکثری انتخابات در جزیره قشم

وی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات سبب شادمانی دشمنان ملت ایران اسلامی می شود، ادامه داد: سیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران از نظر تکنولوژی و فناوری نظیر توسعه شبکه‌های اجتماعی، پزشکی، موشکی، نانو، هسته ای و غیره است و برای برنامه‌ریزی و امیدآفرینی، با هدف تقویت مشارکت در انتخابات، باید تلاش کنیم.

کارشناس دینی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: تمام علوم در چهار چیز جمع شده که اگر کسی آنها را بداند، می توان گفت عالم به معرفت و آگاهی است.

 وی در پایان «خداشناسی»، «خودشناسی»، «وظیفه شناسی» و «آسیب شناسی» را چهار گام معرفت عنوان کرد که پرداختن به این چهار مقوله، آثار نتیجه بخشی را به همراه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha