بررسی «اهمیت نماز و آثار آن در زندگی» در ساوه

مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه در جمع دانش آموزان گفت: از جمله آثار نماز می توان به آرامش و سکینه و وقت شناسی و نظم در امور اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست " اهمیت نماز و آثار آن در زندگی" با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر و مدرس مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه امروز در جمع دانش آموزان مدرسه دوره اول متوسطه رضوان برگزار شد.

کرمی ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام، گفت: خداوند نسبت به بندگان خود از مادر به فرزندش مهربان تر است و خداوند نماز را واجب نموده است که آثار و فواید آن در زندگی نمایان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: نماز از جمله واجباتی است که در هر شرایطی بر شخص مکلف واجب است، مگر در صورت عدم هوشیاری و از جمله آثار نماز می توان به آرامش و سکینه و وقت شناسی و نظم در امور اشاره کرد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) در پایان خاطرنشان کرد: امروز دانش آموزان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی در جهان و کسب افتخارآفرینی‌های متعدد می توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

لازم به ذکر است، این نشست با مشارکت ستاد اقامه نماز و اداره آموزش و پرورش ساوه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha