در مسیر حرکت تعالی انقلاب رویدادهای مبارکی پیش می‌آید که باید شاکر آن باشیم

به همت مدرسه علمیه مععصومیه قرچک نشست سیاسی با حضور استاد حوزه و دانشگاه در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی قرچک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم دکتر اقدم استاد حوزه و دانشگاه در نشست سیاسی که به همت حوزه علمیه معصومیه قرچک  و در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی قرچک و با حضور عموم خواهران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند"  نزدیک قله‌ایم و این جمله کوتاه و عمیق بسیار حائز اهمیت است." 

 دکتر اقدم ادامه داد:  نزدیک قله بودن یعنی رها نکردن سنگرها و حفظ سنگرها ، خداوند در سوره آل عمران به مجاهدان وعده پیروزی داده بود اما مجاهدان در حین جنگ با دلخوشی به این وعده پیروزی ، پست‌های خود را رها کردند در نتیجه جریان جنگ تغییر کرد و کفار بر مسلمین غلبه کردند. پس نزدیک قله بودن یعنی باید هوشیارتر و قوی‌تر باشیم.

خانم اقدم گفت: خطرات نزدیک قله بودن این است که دشمن ممکن است از غفلت ما استفاده کند، قله‌های فتح شده را پس بگیرد. پس نزدیک قله‌ایم دو جنبه بیم و امید دارد .

این استاد حوزه درباره واژه ایام اللهی که امام خمینی رحمة الله برای دهه فجر و ۱۷ شهریور به کار بردند گفت : واژه ایام الله ریشه قرآنی دارد و برای جبهه حق ظهور و بروز می‌کند و انقلاب اسلامی همانطور کفر را از بین برد.  پس سالروز پیروزی این انقلاب جزء ایام الله است.

 دکتر اقدم شکرگزاری را وظیفه مهم مسلمانان برشمرد و بیان داشت : در مسیر حرکت تعالی انقلاب رویدادهای مبارکی پیش می‌آید که ملت انقلابی باید شاکر این نعمات باشند و اگر ملت شکرگزار نباشند نعمت برمی‌گردد و این قانون خداست.

وی ادامه داد:  برای اینکه اهل صبر و شکر باشیم لازمه‌اش این است که نعمت‌ها را یاد کنیم.

 خانم اقدم با بیان رفتارهایی از زندگانی خاندان منحوس پهلوی و جنایات عجیب آنها گفت : ما تا ندانیم چنین جنایات وحشتناکی توسط عمال این رژیم منحوس انجام شده هیچ گاه قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهیم بود.

دکتر اقدم  رتبه های مختلفی که نظام جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پزشکی،  کشاورزی، اقتصادی،  ورزشی، هوافضا، نانو تکنولوژی،  ساخت زیر دریایی ، و اختراعات مختلف و تولید علم و ... کسب کرده را  بیان کرد و اظهار داشت :متاسفانه عده‌ای از مردم فهیم  ایران این پیشرفت ها را نمی دانند  و در رسانه‌های معاند با سیاه نمایی از کمبود های این مرز و بوم مانع از دیده شدن پیشرفت ها می شوند. 

وی در  پایان گفت : این که گفته شده است مردم بی دین شده اند یک غلط محاسباتی است و این دینداری را از تشکیل گروه‌های جهادی و فعالیت های نیکوکاری و ... می توان فهمید .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha