حوزه علمیه خواهران بوشهر منشأ خیرات و تحولات بزرگی در استان است

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر منشأ خیرات و تحولات بزرگی در استان است، هرچند به نحو شایسته به افق مدنظر دست پیدا نکرده‌ایم اما در حوزه سخت‌افزاری غیر از احداث مدرسه حضرت زینب(س) که در برنامه داریم، به تمام اهداف دیگرمان در استان رسیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران بوشهر، اظهار داشت: خواهران طلبه ستون محکمی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و پیشگام دفاع از ولایت در استان هستند.

وی افزود: منافع ملی، استانی و وحدت در استان و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از هر چیزی برای من مهم‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: ما باید خود را برای نظام و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و رهبری هزینه کنیم نه عکس آن، ارزش هر انسان به هزینه کردن او برای نظام است.

امام جمعه بوشهر گفت: حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر منشأ خیرات و تحولات بزرگی در استان است، هرچند به نحو شایسته به افق مدنظر دست پیدا نکرده‌ایم اما در حوزه سخت‌افزاری غیر از احداث مدرسه حضرت زینب(س) که در برنامه داریم، به تمام اهداف دیگرمان در استان رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه‌انداری سطح ۴ حوزه در استان، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خواهران فارغ‌التحصیل در امور دینی و تبلیغی و مجامع کاری و اشتغالی به‌ویژه در حوزه فرهنگی دغدغه ما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یادآور شد: دشمنان متوجه نقش مهم زن در جامعه ایران شده‌اند، لذا اغتشاشات پارسال با حمله به حوزه زن شروع شد که نیازمند حضور بانوان در صحنه و هوشمندی و هوشیاری سیاسی آنها است.

وی تأکید کرد: با توجه به‌ تلاقی و همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز باید به گونه‌ای عمل شود که حرمت ماه رمضان حفظ شود و شاهد مشکلات فرهنگی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha