ایجاد شبکه گزینش‌گران تبلیغی با حضور ۱۰۰ عضو از سراسر کشور

مدیرکل شبکه سازی و راهبری فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از ایجاد شبکه گزینش‌گران تبلیغی خبرداد و گفت: این شبکه با حدود ۱۰۰ عضو از سراسر کشور تشکیل خواهد شد و تا کنون بیش از ۲۵ مصاحبه‌گر در سطح کشور شناسایی، توجیه و پس از طی مراحلی برای ایجاد دسترسی‌های سامانه‌ای آنان اقدام شده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مرتضی برگستان در گفت‌وگویی خبری با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی در حوزهای علمیه خواهران اظهار کرد: اداره‌کل شبکه‌سازی راهبری فرهنگی برای رفع برخی از خلاءها در مسیر ساماندهی و سازماندهی مبلغان اقدام به ایجاد شبکه گزینش‌گران تبلیغی کرده است.

وی افزود: این شبکه با حدود ۱۰۰ عضو از سراسر کشور تشکیل خواهد شد و تا کنون بیش از ۲۵ مصاحبه‌گر در سطح کشور شناسایی، توجیه و پس از طی مراحلی برای ایجاد دسترسی‌های سامانه‌ای آنان اقدام شده است.

مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در راستای این طرح، همایشی در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه به مدت دو روز در مجتمع نرجس‌خاتون قم برگزار خواهد شد، در واقع این همایش طلیعه ارتقای اعضای این شبکه به حدود ۱۰۰ استاد به عنوان گزینش‌گر و تسهیل‌گر خواهد بود، این اساتید در حوزه تبلیغ عمومی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در این همایش محتوای لازم به آنان داده خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری چنین طرح‌ و همایشی خاطرنشان کرد: انسجام بیشتر تشکیلاتی لازم جهت انجام فعالیت‌های یکپارچه در سطح کشور و نیز جریان‌سازی فرهنگی، مجهز ساختن مصاحبه‌گران و هادیان تبلیغی به دانش کافی و به روز، عدم صرف هزینه زمانی و مالی جهت توجیه تک‌به‌تک مصاحبه‌گران و هادیان تبلیغی این حوزه، از ضرورت‌های اساسی این همایش است.

مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: از اهداف این طرح و همایش میتوان به بیان راهبردهای مرکز مدیریت در حوزه هم‌گرایی و هم افزایی تشکیلاتی، تبیین و شناسایی فرصت‌های فعالیت ماندگار و تاثیرگذار، تقویت و ارتقای کمی و کیفی زیر ساخت‌های فرهنگی و تبلیغی است.

وی در پایان گفت: از دیگر اهداف این همایش هم‌افزا کردن مبلغان فردی و مبلغان گروهی با استفاده از ظرفیت مدیریت‌های استانی و زمینه‌سازی برای تأثیرگذاری فرهنگی در منطقه، تسهیل ماموریت‌های فرهنگی تبلیغی و اجتماعی خواهران طلبه و هم‌افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل‌های فرهنگی اجتماعی و تبلیغی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha