برگزاری کارگاه آینده‌پژوهی ویژه معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال‌وبختیاری

به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان و با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، کارگاه آینده‌پژوهی ویژه معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، امیدی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: پیرو توانمندسازی و ارتقای  مهارتی نیروی انسانی، کارگاه آموزشی آینده‌پژوهی ویژه معاونین پژوهش با حضور حجت‌الاسلام صفی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در محل سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام صفی ضمن تأکید بر ایجاد تحول در حوزه‌های علمیه خواهران مطابق با منویات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) گفت: معنای کلمه تحول، کاربرد آن و به‌کارگیری آن در عرصه‌های مختلف باید از منظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران بررسی شود.

وی تحول را به معنی ایجاد حرکت جهشی و جهادی برشمرده و آن را جزء مسلمات انقلاب دانست و در ادامه افزود: جوابگو نبودن حرکت‌های عادی برای حل مشکلات، معطل ماندن ظرفیت‌های فراوان، لزوم مقابله با حرکت‌های مغرضانه دشمن و غفلت از گذشته، نیاز به آینده‌پژوهی و نیاز به ایجاد تحول  را بیشتر می‌کند.

ایشان باتکیه‌بر امید به آینده و نترسیدن از دشمن با صبوری و حوصله بیشتر گفت: نقاط ضعف و قوت کار خود را بشناسید، برای تقویت نقاط قوت و رفع نواقص حرکتی جهادی داشته باشید، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی و کرسی‌های نقد و نظر را جدی بگیرید و همواره پیش‌بینی لازم نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی زیست‌بوم خود را داشته باشید.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان این کارگاه راهکارهایی برای شیوه مواجهه با سؤال و شبهه بیان نمود و برای همکاری با معاونت پژوهش مدیریت استان در برگزاری کارگاه‌ها و جلسات علمی‌پژوهشی اعلام آمادگی نمود.

برگزاری کارگاه آینده‌پژوهی ویژه معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال‌وبختیاری

برگزاری کارگاه آینده‌پژوهی ویژه معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال‌وبختیاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha