مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه

مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) هیدج، با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان، امام جمعه شهر هیدج و هیئت امنا و طلاب این واحد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر و رسانه مدیریت استان، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) هیدج، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محدر مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان، حجت الاسلام والمسلمین زارعی امام جمعه شهر هیدج و هیئت امنا و طلاب این واحد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محدر در ابتدای جلسه بیان کرد: رسالت حوزه های علمیه در برابر رسانه های غرب و دشمنان، جهاد تبیین می باشد و آن هم نه به صورت دفاعی بلکه تهاجمی چون اگر تهاجمی نباشد دشمن عقب نشینی نخواهد کرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه ای که با بانوان داشتند فرمودند: در خصوص مسائل زنان ما مدعی هستیم نه متهم و در ادامه بیان کرد: جهاد تبیین با سلاح علم میسر است، چون غرب در بحران اخلاقی قرار دارد و علت آن هم کنار گذاشتن خدا و آخرت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان همچنین افزود: ما برای اینکه در رسالت جهاد تبیین انجام وظیفه درست داشته باشیم باید با تفکرات غرب واسلام به خوبی آشنا شویم تا بتوایم در مسیر رسالت خود موفق باشیم.

در ادامه مراسم خانم مرسلی ضمن تشکر و حلالیت از تمامی افرادی که در زمان خدمت وی کمک حال بودند، برای خانم فیروزی هم آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

خانم فیروزی، مدیر جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) هیدج، ضمن تقدیر و تشکر از خانم مرسلی استفاده از تجربیات ایشان را درخواست نمودند.

در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین زارعی امام جمعه هیدج ضمن بیان کوتاهی ابتدا از مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران استان تقدیر و تشکر کرد و آرزوی کسب علم و اخلاق نبوی که  قرآن پیامبر را صاحب خلق عظیم معرفی می نماید، نمودند.

وی بیان کرد: در بعد علمی و علوم اسلامی هم باید پیشرفت نماییم تا بتوانیم در جهان اسلام عرضه نماییم.

گفتنی است، در پایان این مراسم، به پاس زحمات خانم مرسلی تجلیل به عمل آمد و حکم مسئولیت خانم فیروزی هم به ایشان تقدیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha