تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقه گروهی رشد و علامه حلی(ره) زنجان

به همت معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان، مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی نهمین مسابقه گروهی رشد و هفتمین دوره استانی جشنواره علامه حلی (ره) در سالن حنیف مسجد سید زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مسابقات پژوهشی ۱۴۰۲ زنجان با تجلیل از برگزیدگان استانی به کار خود پایان داد.

سرکار خانم میرعیسی خانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان زنجان اظهار کرد: هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) با مشارکت طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و رقابت علمی در دو سطح اساتید و طلاب و برگزیدگی ۶ اثر حوزه علمیه خواهران از ۷ اثر برگزیده استانی، با تجلیل از صاحبان آثار به کار خود پایان داد.

۵ اثر در سطح اساتید حوزه علمیه خواهران که حائز رتبه یک تا ۳ استانی بودند و ۲ اثر در سطح طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران که رتبه سوم را به خود اختصاص دادند در این مراسم تجلیل شدند.

در بخش دیگر این مراسم، از برگزیدگان استانی نهمین جشنواره گروهی رشد تقدیر شد.

اثر ۵ گروه از ۲۴ گروه شرکت کننده در این دوره از مسابقات، پس از ارزیابی اجمالی و تفصیلی و با اعلام نظر اداره کل مجامع و همایش های معاونت پژوهش، شایسته تقدیر استانی شناخته شدند که در این مراسم از ایشان تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha