تخفیفات ویژه انتشارات هاجر به مناسبت ماه مبارک رمضان

مرکز نشر هاجر به مناسبت ماه مبارک رمضان تعدادی کتاب را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، به مناسبت ماه مبارک رمضان، کتاب‌هایی با محوریت این ماه صیام و روزه داری، نظیر "چگونه باید روزه گرفت" به قلم عبدالرحمن انصاری، "صفای باطن در پرتو رمضان" به قلم سید محمدشفیع مازندرانی، "پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی۹" به قلم جمعی از محققان، "بی چشمی" به قلم زهرا عوض‌بخشی و "آن سوی مرگ" به قلم جمال صادقی توسط نشر هاجر ارائه می‌شود.

همچنین کتاب‌های تفسیر قرآن‌کریم به قلم مقام معظم رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای با عنوان تفسیر سوره منافقون، تفسیر سوره ممتحنه، تفسیر سوره صف، تفسیر سوره حشر، تفسیر سوره جمعه، تفسیر سوره تغابن، تفسیر سوره حمد با تخفیف ویژه به علاقمندان ارائه می‌شود.

کتاب "خودسازی به سبک شهدا" به قلم سیده زهرا موسوی، "علی(ع) از زبان علی(ع)" به قلم محمد محمدیان، "عید گنجشک‌ها" به قلم کلر ژوبرت، "روزه تمرین پرهیزکاری" به قلم ابراهیم امینی، "توشه رمضان گفتارهای آیت‎‌الله سیدکاظم نورمفیدی" به قلم سیدکاظم نورمفیدی، کتاب "ادب حضور۳" و "اسرار ماه رمضان" به قلم محمدتقی فیاض‌بخش، نیز با تخفیف عرضه می‌شود. 

در این طرح تخفیفی، کتاب "رمضان دریچه رویت"، "سیر الی الله در سایه ی جوع" و "صوم و ماه رمضان" به قلم اصغر طاهرزاده، و کتاب "معیشت مؤمنانه" به قلم ابوالقاسم کریمی، معیشت پرهیزکارانه به قلم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با ٢٠ درصد تخفیف به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی عرضه می‌شود.

علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با ماه بندگی خدا و اعمال روزه‌داری می‌توانند برای خرید آثار از بیست و دوم اسفندماه الی بیست و دوم فروردین ماه به فروشگاه مرکز نشر هاجر و یا به سایت hajarpub.ir مراجعه نمایند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha