کد خبر: 132142
۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰
لشکر نامرئی رونمایی می‌شود

کتاب لشکر نامرئی به قلم حجت الاسلام و المسلمین رضایی با حضور نویسنده کتاب در لامرد رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، کتاب لشکر نامرئی به قلم حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رضایی از شهرستان لامرد که توسط مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است، طی آیینی با حضور نویسنده کتاب و مسئولین محلی در تاریخ ۶فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰شب، در سالن اجتماعات شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد رونمایی می شود.

حجت الاسلام رضایی نویسنده کتاب لشکر نامرئی با بیان این مطلب که خانواده رویایی ساختنی است و باید برای آن به قواعد آگاه بود اظهار کرد: این کتاب در راستای به روز شدن دانش ساخت خانواده تراز و ایده آل و روش های جدید مواجهه و خنثی سازی پروژه دشمن در جنگ شناختی در برابر خانواده ایرانی برای مطالعه خانواده ها به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب لشکر نامرئی سبک جدیدی در حوزه خانواده می باشد و سعی شده در این اثر با یک تیم کارشناسی و روانشناسی که بیش از یک سال و نیم بر روی این اثر کار کرده اند، یک اثر جدیدی در حوزه خانواده و ناظر به نیاز زندگی امروزی ارائه کنند.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: یکی از مباحثی که در حوزه خانواده تاثیر گذار است، مسایل شناختی در خانواده است و ساختن یک خانواده ایده آل و دوست داشتنی منوط به پیدا کردن یک سری قواعد مهم جدید در مورد خانواده می باشد که چند دهه در غرب روی این مساله کار شده و جامعه ما آنطور که باید نتوانسته به این قواعد متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی دست یابد.

این نویسنده حوزوی گفت: کتاب لشکر نامرئی اثری است که با قلمی جدید و روان با مخاطب ارتباط می گیرد که توسط ناشر تخصصی زن و خانواده به چاپ رسیده است.

وی در پایان ضمن دعوت از همه دوست داران فرهنگ کتاب‌خوانی گفت: از همه عزیزان جهت حضور در مراسم رونمایی این کتاب دعوت می‌کنم.

گفتنی است؛ حجت الاسلام مصطفی رضایی نویسنده کتاب لشکر نامرئی قریب به یک سال قبل نیز کتابی تحت عنوان کتاب"به وقت بیروت" روایت زندگی شهید اقتدار فرهنگی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابراهیم انصاری را که از محروم‌ترین نقاط کشور برخاست و با کمترین امکانات، بزرگ‌ترین کارها را انجام داد و به مسولی تحول‌آفرین، پرکار و تراز انقلاب تبدیل شد و در بیروت به شهادت رسید نیز به چاپ رساند، و این کتاب دومین کتاب وی است که به چاپ رسیده است.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha