راهپیمایی روز قدس راهی برای بازخوانی پرونده‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

راهپیمایی روز قدس موجب بازخوانی پرونده‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد شد که اجاز نمی‌دهد عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان با صدور بیانیه‌ای، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه و نیز حمله گروهگ تروریستی جیش‌الظلم به مقرهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را محکوم و مردم بصیر ایران را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. 

در این بیانیه آمده است:

در ماه‌های اخیر مقاومت مردم غزه و به خاک و خون کشیدن زنان، مردان، سالخوردگان، کودکان و حتی نوزادان و سکوت سردمداران کشورهای مدعی حقوق بشر، چهره کریه و شوم این رژیم خونخوار را بیش از پیش بر جهانیان آشکار کرد و وجدان‌های خفته را از خواب بیدار نمود و دل‌های جهانیان را به درد آورده‌است. در حالی که مردم غزه با صبر و ایستادگی خود، اسلام را در چشم انسان‌های جستجوگر عالَم، ترویج دادند و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به همگان شناساندند.

نام‌گذاری روز قدس توسط حضرت امام راحل مؤید نقش جمهوری اسلامی در دفاع و حمایت از مظلوم بوده است که جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌ها و رهبری‌های امام خمینی(رضوان‌الله‌علیه) و بعد از ایشان، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) همواره حامی مردم فلسطین بوده است. همانطور که مقاومت مردم ایران در زمان‌های گذشته منجر به وقوع انقلاب شد و انقلاب ما الگوی مقاومت در سایر کشورهای اسلامی شد، امیدواریم ان شاءالله به زودی شاهد پیروزی مردم مقاوم غزه باشیم که تا کنون هم پیروز میدان بوده‌اند و خواب را از چشمان دولتمردان آمریکا و اسرائیل گرفته و آنها را دچار دستپاچگی و تصمیمات خام و ناپخته کرده است.

ترور اخیر فرماندهان ارشد سپاه جمهوری اسلامی و حادثه چابهار نیز گویای اوج شکست رژیم اسرائیل و ایادی آنها بوده است که باز هم مثل گذشته دست به اقدام کور ترور زده است. در همین جا این اقدام نفرت انگیز رژیم صهیونیستی که دستش آلوده به خون فرمانده ارشد و مردم ما شده است را محکوم می کنیم و از مسئولین دست اندر کار می خواهیم که پاسخی در خور شأن آن رژیم غاصب را دهند.

راهپیمایی روز قدس موجب بازخوانی پرونده‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد شد که اجاز نمی‌دهد عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق پیدا کند. در همین راستا، کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و تحت فشار قراردادن سایر دولت ها فرمایش امام راحل را نصب العین قرار دهند که فرمودند: «من در طی سالیان دراز خطر اسرائیل غاصب را گوشزد نمودم، من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آنان به هم بپیوندند». (صحیفه امام خمینی(ره)، جلد ۹، صفحه ۲۶۷)

بنده از تمامی مرده فهیم کشورمان و به خصوص طلاب حوزه های علمیه می خواهم همانطور که در گذشته در میدان‌های مختلف نقش آفرینی کردند، در راهپیمایی روز قدس امسال که از حساسیت بالاتری برخوردار است حضور پیدا کرده و اعلام حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان برسانند و اقدامات و تحرکات جدید علیه کشورمان را محکوم نمایند.  

حسینی واعظ ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان

‌انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha