فعالیت تبلیغی بیش از ۷۰۰ مبلغه هرمزگانی در ایام ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: بیش از ۷۰۰ مبلغه به صورت شبکه‌ای در سراسر استان هرمزگان همزمان با بهار طبعیت و بهار قرآن به فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، زهرا محسن‌زاده معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار کوثرنیوز اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ مبلغه به صورت شبکه‌ای در سراسر استان هرمزگان همزمان با بهار طبعیت و بهار قرآن به فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی و موقعیت گردشگری استان هرمزگان گفت: خواهران طلبه با راه‌اندازی غرفه‌های حجاب و عفاف در سواحل، پارک‌ها و محافل عمومی به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در قالب تذکر لسانی، اهدای هدایا و بسته‌های معرفت‌افزایی پرداختند.

وی ادامه داد: حجاب یکی از مهم‌ترین ارزش های اجتماعی است که دشمن در پی خدشه‌دار کردن آن است، بنابراین طلاب و مبلغان حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان ضمن معرفت افزایی در مقابل این توطئه دشمن ایستاده‌اند، که امید است با حضور جهادی و مسئولانه طلاب جهادی و همیشه در صحنه، با پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر این مهم در جامعه و خانواده نهادینه شود.

محسن زاده با اشاره به طرح مسطورا خاطرنشان کرد: این طرح سراسری توسط مبلغین در محافل انس با قرآن، جمع‌های خانوادگی، غرفه‌های معرفت‌افزایی و مجالس عمومی با هدف آشنایی مخاطبین با آیات نورانی قرآن و انس گرفتن با آموزه‌های کتاب مبین، اجرا شد که با استقبال چشمگیری نیز روبرو شدیم.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان، با تشکر و قدردانی از مبلغین سراسر استان، خاطرنشان کرد: حضور همه‌جانبه مبلغان در این مدت بیانگر مراقبت آنان از اصول انقلابی و ارزش‌های بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده می‌باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha