دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در مدرسه علمیه خواهران میناب برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) میناب گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور اساتید مجرب کشوری در مدرسه علمیه خواهران شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، خانم صالحه کریمیانی‌پور مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) میناب اظهار کرد: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان از اول ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه و با حضور ۱۲۰ نفر از طلاب خواهر برگزار شد.

وی افزود: این دوره دارای سه بخش "دوره آموزشی تربیت مربی ویژه طلاب، معلمین و فعالین فرهنگی، دوره نمایشگاهی، و دوره روش فرزندپروری" بود.

وی یادآور شد: در دهه اول ماه مبارک، حجت‌الاسلام حسین حقیقت مسئول اداره تربیت مربی کودکان و نوجوانان و مدرس تعلیم و تربیت، با آموزش مبانی تعلیم و تربیت، فنون اجرا، روش کلاس داری جذاب در این مدرسه علمیه آموزش خود را شروع کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) میناب خاطرنشان کرد: در دهه دوم نیز حجت‌الاسلام علیرضا افشاری‌مقدم مدرس تربیت مربی کودکان و نوجوانان، مدرس بازی و مسابقه، مولف کتاب حوزه کودکان و نوجوانان با آموزش "روش تولید بازی و مسابقه و مسابقات ویژه حجاب، بازی های مفهومی و نمایشگاهی"، به آموزش طلاب پرداخت.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام سعید فرخ‌وند مدیر شرکت دانش بنیان دین و هنر، مدرس تربیت مربی کودک و نوجوان و مدرس هنر و خلاقیت نیز با آموزش" تصویر سازی، روش بیان قصه و نمایش خلاق، روش پرده خوانی قصص قرآن" در دهه سوم ماه مبارک رمضان جلسات خود را برگزار کرد.

کریمیانی‌پور تأکید کرد: این دوره‌ها به صورت چرخشی در ۳ مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) میناب، مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرعباس و مدرسه علمیه نرجسیه(سلام‌الله‌علیها) رودان برگزار شد.

وی ابراز کرد: در پایان هر دهه آزمون کتبی گرفته شد و در طول دوره هم هر استاد تکالیفی را متناسب با موضوع مورد بحث به شرکت کنندگان دادند و قرار شد که تعدادی از شرکت کنندگان برای دوره تکمیلی توسط اساتید انتخاب و معرفی شوند.

وی با بیان اینکه در پایان هر دوره از زحمات اساتید تقدیر و تجلیل شد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، طلاب و فرهنگیان شهرستان میناب استقبال خوبی از این دوره‌ها داشتند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha