۳۰۰ بانوی مبلغ یزدی به جلسات قرآن کریم اعزام شدند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به برگزاری جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، از اعزام حدود ۳۰۰ نفر از مبلغان به این جلسات برای قرائت، تفسیر و پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، مریم حسن‌پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار کوثرنیوز، اظهار کرد: جلسات قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف یزد برگزار و حدود ۳۰۰ بانوی مبلغ به این جلسات برای قرائت، تفسیر و پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان اعزام شده‌اند. همچنین در قالب این برنامه، طرح «مسطورا» با هدف تفسیر و حفظ ۳۰ آیه محور زندگی در جلسات قرآنی اجرا شد.

حسن‌پور به اجرای طرح «غرفه‌های بهشتی» در قالب برپایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن تاریخی و اجرای طرح «بانوی فقیه» اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح میز خدمت در نماز جمعه برپا و بانوان به شبهات اعتقادی و سؤالات شرعی پاسخ دادند و در حاشیه این طرح مشاوره مذهبی نیز ارائه شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد اجرای طرح «مثل پدر» با تهیه هدیه و بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند، اعزام گروه تبلیغی «ام‌المؤمنین» به روستاها و مناطق کم‌برخوردار، اجرای طرح «مبینا» ویژه کودکان و دختران نونهال و نوجوان با محوریت اجرای برنامه با نشاط اسلامی و هدفمند، اجرای «طرح صدف» با محوریت اعزام مبلغان عفاف و حجاب و دورهمی «طعم شیرین خدا» ویژه دانش‌آموزان متوسطه همراه با افطاری را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان بود.

وی با اشاره به اجرای طرح «بانوی هزاره اسلام» به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: در قالب اجرای این طرح حدود ۴۰ نفر مبلغ به اماکن مسما به نام مبارک حضرت خدیجه(س) اعزام شدند و با برپایی موکب در خیابان حضرت خدیجه(س)، اهدای بسته فرهنگی ویژه کادر و دانش‌آموزان مدرسه حضرت خدیجه(س) و... این روز را گرامی داشتند.

حسن‌پور اضافه کرد: افتتاح هیئت دختران حضرت خدیجه(س) در محله امامشهر، اجرای ویژه‌برنامه بزرگداشت بانوی هزاره اسلام در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در بهاباد یزد و مراسم روضه‌خوانی ویژه بانوان در مسجد حضرت خدیجه(س) از دیگر برنامه‌های این روز بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha