تاسیس و گسترش حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است

مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر با بیان اینکه تاسیس و گسترش حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است بیان کرد: تاسیس حوزه‌های علمیه و گسترش مراکز دینی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، آرزو فلاحی‌نیا مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول (سلام‌الله‌علیها) الشتر، امروز در نشست با کادر و اساتید مدرسه با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه پایگاه تربیت سربازان ولایت و مدرسه فقاهت هستند اظهار کرد:حوزه‌های علمیه مسئولیت تعلیم و تزکیه انسانها را عهده‌دار می‌باشند.

وی با بیان اینکه تاسیس و گسترش حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است بیان کرد: تاسیس حوزه‌های علمیه و گسترش مراکز دینی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(سلام‌الله‌علیها) الشتر، حوزه‌های علمیه را حافظان صیانت از نهاد خانواده برشمرد و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای گسترش اخلاق قرآنی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

فلاحی‌نیا به ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت : به همت طلاب و مبلغان تبلیغ چهره به چهره، برگزاری نشست‌ها با مراکز دینی، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، برای ثبت نام از خواهران علاقه‌مند به حوزه علمیه خواهران لرستان در حال انجام است.

وی در پایان یادآور شد: خواهران علاقه‌مند به تحصیل در علوم حوزوی می‌توانند تا پایان ماه جاری ثبت نام خود را در مدارس علمیه خواهران لرستان انجام دهند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha