تلاوت قرآن بیماری‌های ذهن و روح را از انسان می‌زداید

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل: تلاوت قرآن بیماری‌های ذهن و روح را از انسان می‌زداید و او را از درد و رنج رهایی می‌بخشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام رسول خواسته در نشست اخلاق مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل، اظهار کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان برای رسیدن به کمال می‌باشد کسانی که با قرآن مأنوسند به کمک این معجزه الهی حق را از باطل تشخیص می‌دهند.

وی افزود: عمر کوتاه و امکانات کم باعث می‌شود انسان‌ نتواند بر تمام ابعاد زندگی اشرافیت پیدا کند، قرآن با داشتن مفاهیم عمیق، زبان‌ گیرا و فصیح و بیان مسائل مهم زندگی، به انسان بینشی عمیق و دقیق می‌بخشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل مسیر یادگیری و انس با قرآن را مسیری لذت‌بخش و مملو از شگفتی دانست و بیان کرد: از ثمره‌های طی کردن این مسیر، بهره‌مندی از خیر و برکت در زندگی دنیوی و بهره‌مندی از شفاعت قرآن و هم‌نشینی با صالحان و اولیا در زندگی اخروی است.

حجت‌الاسلام خواسته تاکید کرد: تلاوت قرآن بیماری‌های ذهن و روح را از انسان می‌زداید و او را از درد و رنج رهایی می‌بخشد؛ بنابراین ما بایستی تلاوت قرآن و انس با این کتاب آسمانی را در برنامه روزانه خود بگنجانیم و از این کلام آسمانی دور نشویم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha