دومین جلسه ستاد پذیرش استان کرمان برگزار شد

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران کرمان گفت: دومین جلسه ستاد پذیرش استان کرمان برگزار شد و اقدامات مورد نیاز جهت جذب حداکثری طلاب در سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم مریم شفیعی شاهرخ آبادی معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان به تشریح عملکرد ستاد پذیرش استان پرداخت و تصریح کرد: به لطف الهی تاکنون ۲ نشست با همکاران مدیریت استان جهت تبادل نظر و همکاری تشکیل شده است.

وی افزود: بحمدلله تمامی همکاران مدیریت استان در خصوص پذیرش جهت جذب حداکثری همکاری می نمایند.

معاون آموزش کرمان در ادامه به اقدامات و طرح های ستاد پذیرش اشاره کرد و اظهار داشت: ارسال نامه به نهادها و ارگان ها از جمله: صدا و سیمای استان جهت پخش تیزر تبلیغاتی و زیر نویس و.....؛ مدیرکل آموزش و پرورش جهت ارسال کلیپ در سایت ،کانال وگروها وشبکه شاد برای دانش آموزان پایه ۱۲ ؛ اداره اوقاف و امور خیریه ؛ اداره سازمان تبلیغات اسلامی ؛ اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ به بسیج جامعه زنان ؛ به اتحادیه انجمن های اسلامی ؛کانون فرهنگی مساجد استان جهت ارسال کلیپ در سایت ،کانال وگروها، از اقدامات اولیه در خصوص پذیرش سال جاری مدارس علمیه استان بوده است.

وی ادامه داد: هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات جهت نشر اطلاعیه پذیرش در گروهها، فضای مجازی(منبرهای مجازی)؛هماهنگی  با صدا و سیمای استان جهت حضور نماینده استان دربرنامه  گفتگوی ویژه خبری؛ تعامل با مسئول گلزار شهدای بین المللی کرمان جهت پخش تیز پذیرش بین نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشا از دیگر فعالیت های این مدیریت بوده است.

شفیعی به برنامه ها و اقدامات پیش رو نیز اشاره کرده و افزود: جلسه با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران استان، با معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش، برگزاری نشست  با مدیر کل امور بانوان در استانداری جهت دعوت از  بانوان مشاورتمامی نهادها به منظور حضور در جلسه پذیرش هماهنگی و جلسه با مبلغین طرح امین شهر کرمان جهت حضور در جلسه پذیرش از اهم اقداماتی است که در حال پیگیری است.

وی در پایان ابراز کرد:  ان شالله با بکارگیری شیوه‌های مؤثر در امر اطلاع‌رسانی و جذب داوطلبان مستعد و شایسته، شاهد رشد و بالندگی حوزه‌های علمیه خواهران باشیم  و گام هایمان در این جاده سبز، پر تپش تر و پرقوت تر  از قبل باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha