اولین نشست تبلیغ پذیرش حوزه‌ علمیه خواهران در ساوه

اولین نشست تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران در ساوه مدیرسابق، معاون آموزشی، معاون فرهنگی و سفیران رضوان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اولین جلسه تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران امروز با حضور خانم رضوانی مدیرسابق، معاون آموزشی، معاون فرهنگی و سفیران رضوان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، برگزار شد.

در ابتدا خانم باعث معاون فرهنگی این مدرسه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی و شرایط پذیرش اظهار داشت: هدف اصلی این جلسه دعوت از مبلغان جهت حضور در مدارس متوسطه دوم و تبیین اهداف حوزه و جذب دانش آموزان علاقه‌مند به علوم حوزوی است.

در ادامه خانم شوکتی معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه یادآور شد: شما مبلغین با تبیین درست اهداف و عملکرد حوزه‌های علمیه بانوان در میان دانش آموزان و خانواده‌ها، می‌توانید نقش موثر در جذب حداکثری داشته باشید.

وی تصریح کرد: طلاب باید به تبیین ارزش تحصیل در علوم دینی که هم برای دنیا و هم آخرت مفید و موثر است بپردازند و آن را راهی در مسیر تربیت، خودشناسی، خودآگاهی و حتی مسیر تربیت خانواده و اطرافیان معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha