کاشت ۵۰۰ اصله نهال توسط بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران استان ایلام

با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران و اداره کل منابع طبیعی استان ایلام، پویش درختکاری به یاد شهدای خواهر طلبه سراسر کشور، توسط طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه ایلام و مهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران و اداره کل منابع طبیعی استان ایلام، پویش درختکاری به یاد شهدای خواهر طلبه سراسر کشور، توسط طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه ایلام و مهران برگزار شد.

در این پویش، مدیر حوزه علمیه خواهران، مدیر کل منابع طبیعی استان ایلام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی استان به همراه مسئولین اداره کل منابع طبیعی و یگان حفاظت و سایر روسای ادارت منابع طبیعی شهرستان مهران و بخش صالح آباد، خبرنگاران و رسانه‌های استان، مسئول امور روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، مدیر، کادر، اساتید، طلاب و دانش آموختگان طرح امین مدارس علمیه ایلام و مهران حضور داشتند.

حجت الاسلام تمرخانی در این پویش با بیان اینکه درختکاری یک معروف و وظیفه دینی است، گفت: حوزه‌های علمیه خواهران استان در این زمینه پیش‌قدم شده است و برای ترویج فرهنگ درختکاری در این طرح ملی مشارکت لازم را خواهند داشت.

در ادامه پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت: مشارکت خواهران طلبه در اجرای این طرح می‌تواند باعث فرهنگ‌سازی در زمینه اجرای کامل این طرح ملی گردد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام هواسی نیز در این پویش ضمن بیان نکاتی در خصوص اهمیت درختکاری در اسلام، به آموزش نحوه کاشت درخت به طلاب شرکت کننده در این پویش پرداخت.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha