فعالیت ۱۰۵۰ طلبه خواهر در ماه مبارک رمضان/عفاف و حجاب از موضوعات مهم تبلیغ

در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ که مقارن با بهار طبیعت نیز بود ۶۸۰ مبلغ خواهر برای ۴۷۰۰ مخاطب در اقصا نقاط استان اصفهان در ۴۷۱۵ جلسه تخصصی و عمومی به تبلیغ و تبیین معارف دینی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، ملیحه فلاحیان‌بیشه معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه‌ خواهران استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی بیش از ۱۰۵۰ مبلغ خواهر در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ که مقارن با بهار طبیعت نیز بود ۶۸۰ مبلغ خواهر برای ۴۷۰۰ مخاطب در اقصا نقاط استان اصفهان در ۴۷۱۵ جلسه تخصصی و عمومی به تبلیغ و تبیین معارف دینی پرداختند.

وی افزود: از این تعداد مبلغ ۱۱۲ نفر از طلاب در حال تحصیل و ۱۰۰ نفر از اساتید و کادر مدارس علمیه، رسالت تبلیغ و تبیین را عهده‌دار شدند.

فلاحیان‌بیشه گفت: تفسیر آیات قرآن کریم، شرح ادعیه، احکام، مشاوره خانواده و سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم، اخلاق، نهج البلاغه، زن، جمعیت و فرزندآوری، امر به معروف، امام شناسی، پاسخ به شبهات روز، مسائل فلسطین، جهاد تبیین و عفاف و حجاب از جمله موضوعات عمده پرداخته شده توسط مبلغین محترم بود.

این استاد حوزه علمیه خواهران ادامه داد: مخاطبان این جلسات نیز عموم زنان، دختران نوجوان، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب ایرانی و غیر ایرانی و مادران بوده‌اند.

وی افزود: جلسات تبلیغی مبلغین در اماکن مختلفی همچون مساجد، حسینیه‌ها، امامزادگان، پایگاه‌های بسیج، مجالس خانگی، دار القرآن، فضای مجازی، مدارس، کانون های فرهنگی، منازل شهدا، ایستگاه‌های فرهنگی شهرداری، بیمارستان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی و طلاب برقرار بوده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان اهداف مهم این جلسات را ترویج فرهنگ قرآنی، معارف آل الله، تبیین جایگاه امام معصوم در جامعه دینی و ضرورت دین شناسی دانست و خاطرنشان کرد: به امید ثبات خانواده‌های مذهبی و گرایش اذهان مشوش شده مردم عزیز به حقیقت شریعت اسلام در مسیر تمدن مهدوی این جلسات برگزار شد. 

وی در پایان گفت: در این میان طرح مستورا نیز به عنوان طرح ملی انس با آیه‌های قرآن کریم و زندگی با آیه‌ها با فعالیت ۳۸۰مبلغ خواهر در سطح استان و در قالب ۸۱۳۶ جلسه برای ۱۳۰۳۳ مخاطب برگزار گردید که اغلب مخاطبان آن دختران نوجوان، دانش آموزان و نیز عموم مردم بوده‌اند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha