شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین بود

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری(ره)، او را به‌عنوان الگو و نمونه کامل یک مبلغ و مروج دین دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم حبیبه شاهنده در آیین گرامیداشت مقام استاد که در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) پارس‌آباد برگزار شد، علامه مطهری(ره) را شخصیتی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: علامه مطهری(ره) اسلام‌شناسی بزرگ، عالمی آگاه و اندیشمند و فیلسوفی توانا بود.

وی افزود: به اذعان امامین انقلاب، شهید مطهری(ره) به‌ دلیل برخورداری از شخصیت جامع علمی و بصیرتی، از نوادر زمانه بوده است‌ به‌طوری که آثار دینی و علمی ایشان همیشه پاسخگوی شبهه‌ها و مسائل دینی و بصیرتی از دیرباز تاکنون می‌باشد.  

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) پارس‌آباد با بیان اینکه شخصیت جامع شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب در فهم نیاز زمانه است، بیان داشت: شهید مطهری در روزگار خود به افکار، باور، عقاید و شبهه‌های موجود در جامعه تسلط داشت و عمده‌ترین سوالات قشر جوان و تحصیل کرده و روشنفکر کشور را استخراج می‌کرد و با تفکر و فلسفه اسلامی و منطق قرآنی به آنها پاسخ می‌داد.

شاهنده با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری(ره)، تصریح کرد: شهید مطهری، نمونه کامل یک مبلغ دین متناسب با زمان بود و به دلیل داشتن تعهد و مسئولیت دینی بالا وارد عرصه تعلیم، تعلم، تبلیغ و تألیف و پژوهش شد و در عرصه‌های مختلف فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، فقهی، تاریخی قلم زد و سخن گفت.

شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین بود

شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین بود

شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha