مرکز نشر هاجر با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

مدیر عامل مرکز نشر هاجر گفت: این مرکز با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این ‌تعداد ۳۸ عنوان چاپ اول هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایان‌فر در گفت‌وگویی اظهار کرد: آثار مرکز نشر هاجر از غنای معرفتی نسبتاً خوبی برخوردار است و باز طراحی و چاپ مجدّد برخی عناوین منتشر شده، اقدام دیگری از جانب این انتشارات است.

وی گفت: کتاب همسران همساز (مقابله با عوامل تعارضات زناشویی) در ۵ نوبت، کتاب قصه‌های مهتاب (خاطرات بانو خدیجه مجتهدی از قبل انقلاب تا پس از جنگ) در ۴ نوبت، کتاب لشکر نامرئی (تالیف استاد رضایی با موضوع جنگ شناختی) در ۳ نوبت چاپ و در بازار کتاب، عرضه شده است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر با تاکید بر اینکه رویکرد مرکز نشر هاجر، تالیف و انتشار آثار در موضوعات مختلفی چون: ادبیات، رمان، داستان در حوزه زن و خانواده است، گفت: بحمدالله در سال ۱۴۰۲، فعالیت‌های گسترده‌ای داشتیم و از ۲۰۰ عنوان اثر که به مرکز نشر هاجر ارائه شد، پس از بررسی در شورای نشر و شورای علمیِ مرکز، ۲۹ عنوان اثر به زیور طبع، آراسته شد که از این تعداد، ۲۴ اثر، تالیف بانوان می‌باشد.

شایان‌فر گفت: مرکز نشر هاجر با بیش از ۵۰۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۳۸ عنوان چاپ اول هستند.

وی به بازدید سال گذشته‌ی مقام معظم رهبری از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و توصیه معظم‌له در خصوص دقت در عدم غلبه‌ی کتاب‌های ترجمه بر کتاب‌های تالیفی پرداخت و افزود: ایشان این مسئله را به عنوان یک عیب و ایراد در کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان معرفی کردند که بعد از نمایشگاه و فرمایش ایشان، اقدام به تشکیل کارگروه کودک و نوجوان، با حضور اساتید نویسنده، طراح و کارشناسان مختلف در حوزه کودک و نوجوان کردیم و پس از شناساییِ موضوعات اولویت‌دار، برای آنها گروه تالیفی مشخص کردیم.

شایان‌فر افزود: نشست کتاب «لشکر نامرئی» جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ با حضور نویسنده کتاب حجت الاسلام مصطفی رضایی و منتقد کتاب خانم پورحمزه معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران از برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر با بیان اینکه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تاکنون، ۷ عنوان اثر دیگر به مرحله چاپ رسیده است، اظهار امیدواری کرد که این کتاب‌ها به یاری خدا در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی شود.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر بین کرد: همچنین رونمایی از کتاب «دیپلماسی قلوب» نوشته نازیله انصاری گیگلو؛ «شماهم شهرساز باش» نوشته اعظم پورحیدر؛ «زن در قرآن» نوشته محمد مرادی؛«لشکر نامرئی» نوشته حجت الاسلام مصطفی رضایی؛ «طعم تلخ مداد» نوشته فاطمه سادات زارع؛ «بلوغ دوم» نوشته زهرا فیروزآبادی؛ «شرح صدر انبیاء» نوشته زهرا معرفت روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور پژوهشگران و نویسندگان از دیگر برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha