سوپر اپلیکیشن خدمات مرکز فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید

مدیرکل ایجاد و توسعه سامانه‌های مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران به برنامه‌های این مرکز در سال ۱۴۰۳پرداخت و گفت: بهره‌برداری از سوپر اپلیکیشن خدمات، یکی از پروژه‌های مهم در سال ۱۴۰۳ است. 

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، محسن شاکر در گفت‌وگویی خبری در خصوص چشم‌انداز مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران برای سال ۱۴۰۳ بیان کرد: اتفاقی که امسال رخ خواهد داد حدود ۶ پروژه اصلی در حوزه‌های عمران، فرهنگی و آموزشی و منابع انسانی خواهیم داشت که اجرا خواهد شد.

مدیرکل ایجاد و توسعه سامانه‌های مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نکته قابل تاکید این است که در حوزه هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت‌های آن، مجهز شدن سیستم‌ها و بهره‌برداری از داده‌ها به هوش مصنوعی تغییراتی لازم است.

وی در ادامه بیان کرد: به عنوان مثال در سیستم پایان‌نامه‌ها، تغییراتی صورت می‌گیرد که به این ابزار مجهز شده و خدمت بهتری را در انتخاب و در تحلیل موضوعات و ارزیابی پایان‌نامه‌ها ارائه کند، همچنین حوزه هوش مصنوعی را می‌توان در عرصه مدیریت و در حوزه فرهنگی نیز ارائه داد. 

شاکر ابراز کرد: یکی از پروژه های مهمی که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید ارائه سوپر اپلیکیشن خدمات مرکز خواهد بود که به واسطه آن کلیه ذی‌نفعان خدمات مرکز از جمله طلاب، اساتید، کادر، فارغ التحصیلان و ... خدمات و اطلاع رسانی‌های خود را از طریق یک اپلیکیشن واحد دریافت خواهند کرد.

مدیرکل ایجاد و توسعه سامانه‌های مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همچنین در حوزه ساماندهی منابع انسانی مرکز، در حوزه کادر و هدفمند نمودن پرداخت ها به اساتید و کادر نیز پروژه‌هایی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سامانه بودجه در مدارس و استان ها نیز از جمله الزامات بالادستی است که امسال سامانه آن تولید و ان شاء الله در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha