برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضاییه

اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاسیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است. امروز امنیت جامعه به خاطر جانفشانی، استقامت و پایمردی شهیدان و ایثارگران ما است.

برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضاییه

وی اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌ای بی‌نظیر، ارزشمند و بی‌پایان و از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین‌دار، فهیم و با بصیرتِ جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۳۶۰ جانباز، ۳۱۷ آزاده و 2 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا که مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بود، نیز به عنوان سخنران مدعو ابراز داشت: اگر خدای ناکرده یک نفر در لباس روحانیت، اقدامی خلاف انجام دهد، به پای همه روحانیون تمام می‌شود؛ لذا باید نسبت به حفظ شأن والای روحانیت بسیار اهتمام داشت؛ امروز وظیفه کارگزاران نظام به خصوص کارگزارانی که در کسوت روحانیت هستند، بسیار خطیر است.

وی با بیان اینکه استان بسیار کم جمعیتی مانند کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲ هزار شهید به‌ نظام و انقلاب تقدیم کرده است، گفت: اینها نشان از ولایت‌مداری، انقلابی بودن و غیرت مردم این استان است.

برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضاییه

کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و طلاب و کادر و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج نیز در این اجلاسیه حضور فعال و چشمگیری داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha