کد خبر: 132505
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
همسران همساز به چاپ چهارم رسید

مدیرعامل مرکز نشر هاجر گفت: کتاب "همسران همساز" زمینه‌ آموزش و ارائه راهکارهای صحیح زندگی مشترک را به زوجین، آموزش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایان‌فر مدیر عامل مرکز نشر هاجر با اعلام این خبر گفت: کتاب "همسران همساز" به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله رحیمی و نورعلیزاده به آموزش نکات مورد نیاز در زندگی زوجین و سبک زندگی صحیح پرداخته است.

وی با بیان اینکه خانواده، اساس و بنیان تمام نهادهای فردی و اجتماعی است و اگر به رشد و شکوفایی نرسد، هیچ نهادی، روی شکوفایی حقیقی را نخواهد دید، گفت: تا مشکلات و عوامل تعارض زا را از درون خانواده ریشه کَن نکنیم، کار به جایی نخواهیم برد.

شایان‌فر به بررسی آسیب‌های زندگی‌های جامعه امروز پرداخت و افزود: ایراد بسیاری از ما در زندگی این است که غالبا دنبال ریشه مشکلات نمی‌گردیم و به صورت مبهم، از کنارشان عبور می‌کنیم و انتظار داریم که خود به خود حل گردند؛ اما تا اصل مشکل را به طور دقیق پیدا نکنیم و به مقابله با آن نپردازیم، چیزی دُرست نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همیشه، پیشگیری کم هزینه‌تر، ساده‌تر، و راحت‌تر از درمان است، اظهار کرد: مبنای پیشگیری، عمدتا بر کشف و شناخت عوامل تعارض‌زا استوار و اساس کار، بر مبنای شناخت عوامل و زمینه‌های مختلف تعارضات زناشویی است که کتاب "همسران همساز" زمینه‌ی این آموزش و راهکارهای صحیح زندگی مشترک را به زوجین آموزش می‌دهد.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر به معرفی سایر ویژگی‌های این کتاب ارزشمند پرداخت و گفت: این کتاب هم جنبه‌های علمی و روانشناسی و هم جنبه‌های دینی و اسلامی را داراست و در تالیف آن سعی شده تا به‌ صورت مختصر، مفید و با زبانی ساده، اطلاعات کاربردی که زوجین به آن نیاز دارند را به آنان آموزش دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های کاربردی، پیشگیری، راهبردی کلی درمانی و بحث‌های ویژه برای زوجین، همه در کتاب بیان شده و نویسنده سعی کرده که همه ایده‌آل‌های آموزشی را در کتاب بگنجاند، افزود: چاپ چهارم این کتاب ارزشمند، هم‌اکنون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، موجود است.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب، به سایت مرکز نشر هاجر ناشر تخصصی زن و خانواده به نشانی: https://hajarpub.ir/ و یا به صورت حضوری به آدرس شهر قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، واحد ۱۱۴ و یا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شبستان اصلی، انتهای راهرو ۱۵ ، غرفه ۲۰۹ مرکز نشر هاجر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha