برگزاری جلسه کارگروه خبر، رسانه و فضای مجازی حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری با مدیرکل صدا و سیمای استان

نظر به آغاز ایام پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور، جهت هم اندیشی در راستای تبلیغ پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، اعضای کارگروه خبر، رسانه و فضای مجازی مدیریت استان چهارمحال و بختیاری با حضور در محل صدا و سیما، با مدیر کل این سازمان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلسه کارگروه خبر، رسانه و فضای مجازی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل صدا و سیما استان، با حضور اعضای این کارگروه در محل صدا و سیما برگزار شد.

شاه‌قلی، معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گفت: با توجه به اینکه در ایام پذیرش حوزه های علمیه خواهران هستیم و صدا و سیما می تواند نقش مهمی در بحث اطلاع رسانی پذیرش ایفا کند به همین منظور با حضور اعضای کارگروه خبر، رسانه و فضای مجازی مدیریت استان در محل صدا و سیما، جلسه هم اندیشی با جناب آقای حسینی، مدیر کل محترم سازمان صدا و سیمای استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پس از هم اندیشی و تبادل نظرات؛ مدیر کل محترم صدا و سیمای استان، ضمن استقبال از طرح‌ها و برنامه‌های مطرح شده درخصوص تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه، درخواست تعامل بیشتر در ارائه محتواهای دقیق، عمیق و تخصصی در خصوص موضوعات و مسائل روز را از حوزه های علمیه خواهران مطرح کردند.

در پایان، معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه مقرر شد نشست خبری با حضور مدیر استان صورت پذیرد و از ظرفیت اساتید و طلاب موفق در  برنامه ها و مصاحبه های رادیویی استفاده شود و همچنین مقرر شد محتوای پذیرش از جمله تیزر تصویری و صوتی و زیرنویس جهت پخش در شبکه تلویزیونی و رادیویی و موشن‌گرافی، پوستر و سایر محتواهای مربوطه جهت انتشار در فضای مجازی؛ در اختیار صدا و سیما قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha