بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان‌وبلوچستان از مدارس علمیه ایرانشهر، گلمورتی و بزمان

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌خالص در یک بازدید دوره‌ای، از مدارس علمیه خواهران ایرانشهر، گلمورتی و بزمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌خالص، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سیستان‌وبلوچستان به همراه کادر مدیریت، از مدرسه علمیه زینبیه(سلام الله علیها) ایرانشهر بازدید داشت.

در این بازدید، عرب‌خالص در جمع طلاب، حضور یافت و با تبریک ایام سراسر نور دهه کرامت، به ایراد سخنرانی، پرداخته و ضمن بیان کرامات و فضائل حضرت‌معصومه(سلام الله علیها) به مقامات علمی ایشان اشاره نمود؛ وی در ادامه درخواست‌ها و مسائل طلاب را شنیده و پاسخگو بود.

عرب‌خالص و کادر همراه، طی نشستی با مدیر، کادر و اساتید این حوزه، فعالیت‌ها و مسائل مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مطرح شده را مورد بررسی قرار دادند. در پایان، از قسمت‌های مختلف حوزه زینبیه(سلام الله علیها) بازدید انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌خالص در ادامه از مدرسه علمیه حضرت‌رقیه(سلام الله علیها) شهرستان گلمورتی، بازدید کرد.

در این بازدید، ابتدا عرب‌خالص، در جمع طلاب، کادر و اساتید، ضمن تبریک دهه کرامت، با بیان حدیثی نورانی از امام‌رضا(علیه السلام) به ایراد سخنرانی پرداخته و درخواست‌های طلاب را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از قسمت‌های مختلف مدرسه، دیدار با اساتید، کادر و هیئت امنا و بررسی مسائل مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، از سایر برنامه‌ها در این بازدید بود.

وی در ادامه از مدرسه علمیه فاطمیه(سلام‌الله‌علیها) شهرستان بزمان، بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان‌وبلوچستان، ضمن بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه(سلام‌الله‌علیها) بزمان، در جمع طلاب این مدرسه، به ایراد سخنرانی پرداخت.

عرب‌خالص با اشاره به حدیث امام‌صادق(علیه‌السلام) که فرموند:«اذا أراد الله عزوجل بعبد خیرا فقهه فی الدین» بیان داشت: اگر خداوند خیر کسی را بخواهد او را فقیه در دین می‌کند و تفقه در دین، چیزی بالاتر از یادگیری است و آن فهم درست و عمیق، می‌باشد. هر چه این تفقه دقیق‌تر باشد در رشد ایمان شخص بسیار اثرگذار است.

در ادامه این بازدید، مسائل و مشکلات مختلف کادر، اساتید و طلاب مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha