رئیس جمهور محبوبی که مصداق بارز تواضع و مجاهدت فی‌سبیل‌الله بودند

رئیس جمهور محبوبی که با رفتار و سلوک مجاهدانه و معنوی‌شان الگویی برای خدمتگزاران جامعه اسلامی و مصداق بارز تواضع و مجاهدت فی‌سبیل‌الله بودند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مدیریت حوزه‌ه علمیه خواهران استان البرز در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، پیام تسلیتی صادر کرد. 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

《مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا》

‏سَلَامٌ عَلَیٰ إِبْرَاهِیمَ
کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ
إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ 

سلام بر ابراهیم.
ما به بندگان شایسته خودمان اینچنین پاداش میدهیم.
او از بندگان مومن ما بود.


خبر شهادت رئیس جمهور ولایی، انقلابی و مردمی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، مجاهد خستگی ناپذیر، متواضع، سیدمحرومان، خادم ملت و رئیس جمهور مغتنم کشور و همراهان ایشان مخصوصا جناب آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، موجب تأسف و تألم شدید ملت ایران و جامعه حوزوی و انقلابی گردید. یقینا فقدان ایشان ثلمه ای سترگ و جبران ناپذیر برای ملت ایران است.

خادم الرضا(علیه السلام) و رئیس جمهور محبوبی که با رفتار و سلوک مجاهدانه و معنوی‌شان الگویی برای خدمتگزاران جامعه اسلامی و مصداق بارز تواضع و مجاهدت فی سبیل‌الله بودند و مخلصانه تمام عمر گرانبهای خود را در صراط امام و رهبری و در جهت اعتلاء اسلام، خدمت به حرم آل الله و پیشبرد آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی  و در مسیر خدمت به دین مبین اسلام و جامعه اسلامی صرف نمودند.

این مصیبت جانگداز را به محضر حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، خانواده محترم به ویژه همسر مکرمّه ایشان سرکار خانم علم‌الهدی، جامعه حوزویان و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عالم فاضل علو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر را  مسئلت می‌نماییم. 

رحمة الله الواسعة و غفرانه علیهم و اسکنهم فسیح جناتک، وانزل الصبر علی أهلهم و أحبابهم. آجرک الله یا صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

در انتها هم این دعا را به محضر حضرت ربوبی عرض می‌کنیم که: «اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنا»

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha