حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی نمونه کامل یک انسان از خود گذشته، خدمتگذار و متواضع بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در طول سالیان خدمت مجاهدانه و دلسوزانه خود، با تاسی به خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام)، نمونه کامل یک انسان از خود گذشته، خدمتگزار و متواضع بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 
«منَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

عروج ملکوتی و شهادت‌گونه رییس جمهور محبوب و مردمی، وزیرامورخارجه‌ی انقلابی و نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان در زاد روز ولادت سرور خوبان عالم اباالحسن علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه السلام) را محضر حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت داغدار ایران اسلامی و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌نمایم.

رییس جمهور محبوب، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در طول سالیان خدمت مجاهدانه و دلسوزانه خود، با تاسی به خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام)، نمونه کامل یک انسان از خود گذشته، خدمتگزار و متواضع بود، که برای یاری مظلومان و ایستادگی در مقابل ظلم ستمگران و مستکبران عالم سر از پا نمی‌شناخت.

مجاهد خستگی ناپذیری که در راه خدمت، همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، جان خود را فدای دین و ملت کرد و خداوند منان برای او مقدر نمود که تا ابد محبوب القلوب ملت ایران و همه آزادگان عالم  و نماد خدمت و مغتنم بودن باشد.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید و سایر همراهانشان، غفران، رحمت و رضوان الهی و حشر با اهل‌بیت علیهم السلام و برای بازماندگان و تمامی مردم داغدار ایران صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدی
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان

انتهای‌پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha