طلاب در تبلیغ انتخاب رئیس جمهور اصلح کوشا باشند

عدنانی گفت: در تبلیغ انتخاب رئیس جمهور اصلح کوشا باشید و به این نکته حساس توجه کنیم که مردم، فردی اصلح و شایسته را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا ان‌شاءالله رئیس جمهور جدید، ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه، معصومه عدنانی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مدرسه علمیه زینب‌کبری(س) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اکنون با شهادت رئیس جمهور، طلاب وظیفه‌ای سنگین‌تری بر عهده دارند، وظیفه طلاب، تبلیغ در عرصه انتخاب فردی ولایتمدار برای ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه ضمن آنکه طلاب دارای تأثیر بالقوه در جامعه هستند، نقش مهمی در جامعه نیز دارند، گفت: طلاب به عنوان مبلغ با بیان اصول و ارزش‌های اخلاقی و انسانی، می‌توانند به افزایش سطح آگاهی جامعه درباره معیارهای انتخاب ریاست جمهوری به مردم کمک کنند، طلاب نگرش انسان‌مدارانه را تبیین کرده و انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری را به عنوان ادامه دهنده راه شهدا ترویج دهند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: طلاب با تبیین معیارهای اصولی مانند اخلاق، عدالت، تعهد به مصالح کشور و با انتقاد سازنده، به ارتقای فرهنگ انتخاب افراد متعهد به مقام معظم رهبری و کشور و افزایش آگاهی جامعه کمک کنند.

وی با توصیه به طلاب خاطرنشان کرد: در تبلیغ انتخاب رئیس جمهور اصلح کوشا باشید و به این نکته حساس توجه کنیم که مردم، فردی اصلح و شایسته را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا ان‌شاءالله رئیس جمهور جدید، ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha