کاهش جمعیت ضربه سنگینی بر پیکر مسلمین وارد می‌کند

استاد حوزه علمیه گفت: کاهش جمعیت باعث خسارات زیادی به جوامع و کشورهای اسلامی می‌شود که اگر تیز بینی و هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از پیری و کاهش جمعیت نبود اوضاع کشور به نابودی سوق پیدا می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی‌مطلق در همایش رویداد ملی جوانی جمعیت که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: استراتژی ما در مسئله جمعیت استفاده از آرایش جنگی است زیرا باتوجه به شرایط موجود و محصور شدن در تله جمعیتی، چاره‌ای جز جبران خسارات وارد شده نداریم.

وی افزود: حضرت یوسف(ع) قبل از وفات برای حفظ یکتاپرستی در جامعه سه موضوع حفظ وحدت، انتشار خبر از منجی عالم و افزایش جمعیت را به قوم بنی‌اسرائیل گوش زد کرد و اگر در جوامع اسلامی نیز به بنای وحدت، نشر خبر از موعود و حفظ جمعیت توجه نشود، جز تباهی و نابودی تبعاتی برای مردم و کشور ندارد.

استاد اخلاق حوزه ادامه داد: کاهش جمعیت باعث خسارات زیادی به جوامع و کشورهای اسلامی می‌شود که اگر تیز بینی و هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از پیری و کاهش جمعیت نبود اوضاع کشور به نابودی سوق پیدا می‌کرد.

موسوی‌مطلق اظهار داشت: از بین توطئه‌ها و نسخه‌هایی که دشمنان اسلام برای کشورهای حائز اهمیت کشیدند، متاسفانه کشور ما خسارات زیادی را متحمل شد.وی افزود: خاخام‌های یهود خطر کاهش جمعیت را جدی گرفتند و ضریب باروری و فرزندآوری را در اسرائیل افزایش دادند اما برای دیگر کشورهای اسلامی نسخه فرزند کمتر را نوشتند.

غربالگری قتلگاه نوزادان است

وی باتوجه به مسئله مهم مقابله با غربالگری در جامعه اظهار داشت: هیچ توجیه علمی و پزشکی برای ضرورت غربالگری وجود ندارد و این مسئله خیانت به کشور محسوب می‌شود، اگر قرار باشد ایران و ایرانی وجود داشته باشند و امر خداوند در آن حاکم باشد باید به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه‌های حضرت یوسف (ع) گوش کنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha