آزمون آزمایشی جذب اساتید مدارس علمیه خواهران در هرمزگان برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: آزمون آزمایشی جذب اساتید سطح ۲ و ۳ در مدارس‌ علمیه این استان و به صورت استانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه، راضیه سلطان عباسی ندوشن، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگویی با بیان اینکه یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح، آزمون آزمایشی جذب اساتید سطح ۲ و ۳ در مدارس‌ علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۷۰ نفر که هم دانش آموخته سطح۴ و هم سطح۳ هستند، برای آزمون آزمایشی استادی فردا ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه، امسال طی رصدی‌ که انجام شد، متوجه شدیم که یک کادرسازی باید در استان به ویژه برای تامین اساتید در شهرستان‌ها انجام شود و این نیاز ضروری بود، تاکید کرد: از این جهت برنامه‌ریزی هایی از اول سال صورت گرفت تا بتونیم اساتید مدارس علمیه در شهرستان‌های دیگر افرادی را تربیت و جذب کنیم که ان شاءالله به خودکفایی برسیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های که صورت گرفت اول یک فراخوان برای جذب اساتید، دانش آموختگان اعلام و پس از شناخت ظرفیت‌ها و برگزاری جلسات متعدد برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های آموزشی متعددی صورت گرفت، از جمله یکی از برنامه‌ریزی‌هایی که برای توان افزایی‌ اساتید در قم صورت گرفت این بود که خواهرانی که ثبت‌نام کردند با توجه به توانمندی خودشان و دوره تکمیلی که در قم گذرانده‌اند، هر کدام متکفل ۵نفر باشند که روی آن‌ها کار شود تا در آزمون جذب اساتید قبول شوند.

عباسی گفت: تکلیف دیگر این اساتید این بود که قرار شد اساتید طراحی سؤالات را داشته باشند، فردا آزمون آزمایشی جذب اساتید، سئوالات طرح شده با اساتید داخلی خودمان فردا برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: هدف این است که اساتید خود را بسنجند، با مطالعاتی که صورت گرفته در چه حدی هستند و این چند روزی که وقت دارند نقایض و توانمندی‌های خود را تکمیل کنند که در آزمون اصلی ان شاءالله تعداد زیادی از اساتید قبول شوند و استان هرمزگان یکی از اهداف کلانش تربیت و کادرسازی به ویژه در بخش اساتید است.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha