۱۵۰هزار طلبه خواهر و فارغ‌التحصیل در کشور فعالیت می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا گفت: حدود ۵۰۰ حوزه علمیه خواهران با ۱۵۰هزار طلبه و فارغ‌التحصیل در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیاری از بزرگان کشور از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید رئیسی دانش آموخته حوزه علمیه هستند و این نشان از اهمیت حوزه‌های علمیه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا افزود: حدود ۵۰۰ حوزه علمیه خواهران با ۱۵۰هزار طلبه و فارغ‌التحصیل در کشور فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به طرح طلاب امین، خاطرنشان کرد: در این طرح طلاب به مدارس اعزام می‌شوند تا مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان را رفع کنند.

وی ابراز کرد: دو مدرسه از حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از مدارس پرجمعیت و با کیفیت کشور محسوب می‌شوند که باید مسئولان استانی همت کنند تا سایر مدارس نیز به کیفیت عالی برسند.

در پایان این مراسم از خدمات ۴ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری تقدیر و حجت الاسلام سیدعلی‌اکبر موسوی‌اطهر به عنوان مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha