شهید رئیسی نمونه بارز معنویت و خدمت به خلق بود

مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب استان مرکزی گفت: خدمت و معنویت را انسان می تواند با هم داشته باشد همانطور که خداوند متعال می فرماید: بهترین شما کسی است که به مردم خدمت کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام امیدی، مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب استان مرکزی در نشست بصیرتی که امروز در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان برگزار شد، تصریح کرد: خدمت و معنویت را انسان می تواند با هم داشته باشد. در آموزه های دینی نیز اینطور بیان شده که خدمت و عرفان می‌توانند در کنار هم باشند.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: امام صادق علیه السلام می‌فرمایند، خداوند باری تعالی فرمود؛ بهترین شما کسی است که به مردم خدمت کند در واقع شهید رئیسی نمونه بارز خدمت و معنویت بود و از جان و دل به مملکت خدمت کرد.

وی افزود: خدمات شهید رئیسی فقط در دوره ریاست جمهوری نبود بلکه زمانی که در تولیت آستان مقدس رضوی، قوه قضاییه و بازرسی کل کشور بودند نیز خدمات ارزنده ای ارائه کردند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب استان مرکزی ادامه داد: از مهم ترین ویژگی های دولت ایشان جوانگرایی بود و رهبر معظم انقلاب در وصف ایشان فرمود، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش که بیان این موضوع، نشان‌دهنده ابراز رضایت رهبری از این شهید بزرگ بود.

حجت الاسلام امیدی در پایان اظهار داشت: خادم الرضا مهم‌ترین ویژگی ایشان بود که این حادثه ناگوار در اثنای خدمت رسانی وی اتفاق افتاد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha