شهید رئیسی از چیزی خوف نداشت و به دنبال رضایت خداوند بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: شهید رئیسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل‌محمد و زندگی پاکیزه داشت و مرگ او نیز پاکیزه‌تر از زندگی بود که خداوند به او و همراهانش عنایت کرد، این شهید بزرگوار از چیزی خوف نداشت و به دنبال رضایت خداوند بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، مراسم بزرگداشت شهید رئیسی مؤسس فقید مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران و همراهان ایشان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران تهران و معاونین ایشان، مدیران، معاونین، طلاب، اساتید و اعضا هیات امنا در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در این مراسم با اشاره به خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: شهید رییسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل‌محمد و زندگی پاکیزه داشت و مرگ او نیز پاکیزه‌تر از زندگی بود که خداوند به او و همراهانش عنایت کرد. این شهید بزرگوار از چیزی خوف نداشت و به دنبال رضایت خداوند بود.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی، طلبه‌های حوزه علمیه خواهران به شما قول می‌دهند که راهی که شما شروع کردید را ادامه بدهند. حیات شهید عزیز رئیسی برای ما درس بزرگی است و شهادت می‌دهیم ایشان درد مردم را داشت، در حد مردم زندگی کرد، در پی تحقق سخنان و اهداف امام‌باقر و امام‌صادق(ع) گام برداشت، همیشه فعال و پرکوشش بود و این مهم با فعل و سیره شهید رئیسی مطابقت داشت و سیره عملی شهید رئیسی این بود که شب و روز نداشت و همیشه در حال جهاد و خدمت به مردم بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: اگر به دنبال عزت می‌گردیم باید این طور عمل کنیم، خداوند مزد ایشان را داد، دعای آقای رئیسی اجابت شد و به درجه رفیع نائل آمد.

این مراسم با روضه‌خوانی و پرچم امام‌رضا(ع) معطر گردید.

شهید رییسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت

شهید رییسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت

شهید رییسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha