امروز وظیفه ما اطاعت از رهبری و برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن است

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول(س) ساوه گفت: امروز وظیفه ما اطاعت از رهبری و پشتیبانی از ایشان و برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن با حضوری آگاهانه و حداکثری می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول(س) و جمعی از بانوان در هیئت حضرت علی اصغر(ع) شهرستان ساوه برگزار گردید.

کرمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان، تصریح کرد: امام علی(ع) در وصف پرهیزکاران می‌فرماید: پرهیزکاران دنیا را رها کرده و فقط برای خدا کار انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند در مسیر حق، به بهای جان خود؛ از بندِ دنیا رهایی یابند.

وی در ادامه اضافه کرد: پرهیزکاران در دنیا آنچنان زندگی می ‌نند که مردم به آنان عشق می‌ورزند و بعد از مرگ آنان بر ایشان اشک میریزند و رئیس جمهور شهید از مصادیق‌ پرهیزکاران و خادمان ملت به شمار می‌آید.

مدرس مدارس علمیه خواهران ساوه در پایان بیان کرد: امروز وظیفه ما اطاعت از رهبری و پشتیبانی از ایشان و برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن با حضوری آگاهانه و حداکثری می‌باشد تا با انتخابی اصلح؛ رئیس جمهوری انتخاب شود که اهداف و برنامه‌های رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و دشمنان را نا امید سازد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha