خادمان حوزه‌ها با نگاه به تمدن اسلامی و تلاش جهادی فعالیت کنند

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: خادمان حوزه‌ها با نگاه به تمدن اسلامی که در حال شکل‌گیری است و تلاش جهادی با محوریت شعارهای امام‌خامنه‌ای فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشستی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالملکی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان و معاونان مرکز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شاخص و بیان برخی مشکلات این مجموعه و به ارائه پیشنهاداتی پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا با اشاره به جایگاه ویژه خدمت‌گزاری در حوزه و به ویژه در مناطق خاصی همچون کردستان و نگاه ویژه امام‌زمان(عج) به خادمان خود در این مناطق، به نکات ارزنده‌ای در این رابطه پرداخت.

وی با گرامیداشت یاد امام‌خمینی(ره) و شهدای پانزده خرداد و شهدای عزیز خدمت، بیان کرد: خادمان حوزه‌ها با نگاه به تمدن اسلامی که در حال شکل‌گیری است و تلاش جهادی با محوریت شعارهای امام‌خامنه‌ای(دامت‌برکاته) فعالیت کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha