مدل مدیریتی خیرخواهانه را سرلوحه خود قرار دهید

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در جمع مدیران مدارس و معاونین مدیریت استان کرمانشاه گفت: مدل مدیریتی خیرخواهانه را سرلوحه خود قرار دهید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور در نشست با مدیران مدارس علمیه و معاونان مدیریت استان کرمانشاه سه نکته را یادآور شد و گفت: با توجه به آغاز پذیرش حوزه های علمیه باید به این مسئله عنایت ویژه ای شود این مسأله مهمی است و در این رابطه تبلیغ چهره به چهره خیلی مؤثر است.

ایشان پیرامون راه اندازی مقطع سطح ۴ در استان تصریح کرد: پیگیری تاسیس این مقطع را مهم و جدی بدانید چرا که به ارتقا نیروی انسانی توانمند در امور حوزه ها کمک خواهد کرد.

وی به مساله انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری مهم است و همه ما حوزویان نسبت به هدایت مردم جهت انتخاب فرد اصلح موظفیم و اگر کم کاری در این مهم صورت گیرد یقینا گناهی نابخشودنی است.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران اضافه کرد: آرامش در کار و مدل مدیریتی خیرخواهانه را سرلوحه خود قرار دهیم که این امر موجب پیشرفت در کار و رشد همگانی است.

مدل مدیریتی خیرخواهانه را سرلوحه خود قرار دهید

مدل مدیریتی خیرخواهانه را سرلوحه خود قرار دهید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha