ایمان واقعی و باور قلبی به خداوند از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران الزهرا(س) ایمان واقعی و باور قلبی به خداوند را یکی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی خواند و افزود : شهید رئیسی خداترس بود اما مردم ترس و طاغوت ترس نبود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم صادقی معاون هماهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران و مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) در مراسم سوگواری که به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه و همچنین چهاردهم و پانزدهم خردادماه به همت مدرسه علمیه کوثر ورامین و در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: اینکه بخواهیم بگوییم برای جناب آقای شهید رئیسی جایگزینی نداریم یک سخن ناامیدانه گفته‌ایم.

وی ادامه داد: اما نکات فراوانی در مورد شهید رئیسی وجود دارد که ایشان را از بقیه افراد متمایز کرده است چرا که ایشان هرچه مسئولیت‌شان بالاتر رفت متواضع‌تر و افتاده‌تر شدند.

صادقی ایمان واقعی و باور قلبی به خداوند را یکی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی خواند و افزود : شهید رئیسی خداترس بود اما مردم ترس و طاغوت ترس نبود و اعتقاد به حکمرانی توحیدی باعث شد تا شهید رئیسی خود را خادم و خدمتگزار مردم دانسته و صادقانه و مخلصانه خدمت کنند.

 معاون هماهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران خودداری شهید رئیسی از افشای اسرار دیگران را یکی از بزرگ‌ترین شاخصه‌های ایشان دانست و بیان کرد: شهید رئیسی سال‌ها رئیس بازرسی کل کشور بودند و تک تک افرادی که در مناظره‌ها به ایشان حرف ناروا می‌زدند را به خوبی می‌شناختند اما از اطلاعاتی که در مورد افراد داشتند هیچگاه استفاده شخصی نکردند.

وی افزود: شهید رئیسی تولیت آستان رضوی را یکی از بهترین نعمت‌هایی می‌دانست که خداوند به ایشان داده بود و علاقه داشت تا مردم جهان را خادمیار امام رضا علیه‌السلام کنند.

صادقی ضمن اشاره به خدمات شهید رئیسی به یکی از ارزنده‌ترین خدمات ایشان پرداخت و افزود: به دستور شهید رئیسی حسینیه‌ای با نام (حسینه حر) برای کسانی که گرفتار خطا شده بودند ساخته شد و همین حسینه باعث شد تا قضات برای جوانانی که دچار خطا شده بودند احکام متناسبی را صادر کنند و جوانان را با دین و شهدا آشتی دهند .

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهراء(س) اعتماد شهید رئیسی به مردم را یکی دیگر از شاخصه‌های بزرگ ایشان دانست و بیان کرد: در آستانه انتخابات باید این اخلاق خوب شهید رئیسی را سرلوحه انتخاب کاندید مورد نظر خود داشته باشیم و دقت کنیم ببینیم که کاندید مورد نظر ما چقدر به مردم اعتماد دارد.

استاد حوزه علمیه خواهران اضافه کرد: عالم بودن و اسلام‌شناس بودن آیت الله رئیسی را از دیگر ویژگی‌های ایشان برشمرد و گفت: شهید رئیسی همواره تاکید داشت که از جلسات قرآنی غافل نشوید و همیشه به تلاوت سوره احزاب و تفسیر آن اصرار داشتند.

صادقی ادامه داد: ایشان در هر جایگاهی که قرار گرفتند هیچگاه روضه‌خوانی برای اهل‌بیت علیهم‌السلام را فراموش نکردند و حتی بعد از توهین به امام‌هادی علیه‌السلام یک مرکز تخصصی شیعه‌شناسی با نام امام‌هادی علیه‌السلام تاسیس کردند و این حوزه علمیه یکی دیگر از کارهای با برکتی بود که شهید رئیسی انجام دادند.

وی در پایان گفت: برای انتخابات پیش رو تلاش کنیم تا کسی را انتخاب کنیم که مصادیق عینی‌تری با شهید جمهور ما داشته باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha