اندیشه‌ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) راهنمای زندگی تمام جهانیان است

مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ بوده و آرمان‌ها، اندیشه‌ها و رهنمودهای ایشان روشنگر و راهنمای زندگی تمام جهانیان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مراسم بزرگداشت سی‌وپنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره)، قیام خونین پانزده خرداد و شهدای خدمت با حضور شماری از بانوان شهرستان رامیان از سوی مدرسه علمیه سعدیه خواهران در فاطمیه(س) این شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسین طاهری بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی ممتاز و استثنایی از نظر تفکر دینی و رهبری جامعه در طول تاریخ بوده‌اند و اسوه و الگویی شایسته برای تمام جهانیان هستند.

وی خلوص نیت، خدامحوری و اتکال بر خداوند متعال را از مهم‌ترین ارکان ماندگاری یاد و نام امام راحل(ره) دانست و تشریح کرد: رهبر کبیر انقلاب خدامحوری و اخلاص در رفتار و گفتار را سرلوحه خویش قرار داده و بر قدرت لایزال الهی تکیه ‌کردند، لذا این عوامل باعث شد که یاد ایشان در دل‌ها جاودانه شود.

مؤسس مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان ادامه داد: اگر انسان معتقد باشد که خداوند بر اعمال و حرکات او ناظر است و خدامحوری را در تمام ابعاد زندگی اصل قرار دهد، به سعادت و کمال دست می‌یابد.

حجت‌الاسلام طاهری، ارتباط با مردم و جوانان را از ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و افزود:‌ عشق و ارادتی که بین امام و جوانان حاکم بود در تاریخ مثال زدنی است، بنابراین، کسی که با خلق خدا رابطه صادقانه، صمیمانه و محبت‌آمیز داشته باشد، خداوند محبت او را در قلوب مردم قرار می‌دهد.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ بوده و آرمان‌ها، اندیشه‌ها و رهنمودهای ایشان روشنگر و راهنمای زندگی تمام جهانیان است، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان دین اسلام نسبت به شخصیت ملکوتی و آرمان‌های امام راحل(ره) آگاهی یافته و اندیشه‌های ایشان را در جامعه تبیین کنند.

استاد حوزه در ادامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی پرداخت و اخلاص، ولایتمداری و خدمت به محرومان را از شاخصه‌های بارز ایشان دانست و گفت: تلاش بی‌وقفه آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم، رفع مشکلات جامعه، عشق به ولایت و اطاعت از اوامر ولی فقیه موجب شد محبوب دل‌ها شده و به درجه رفیع شهادت نائل شود.

حجت‌الاسلام طاهری به بحث پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز پرداخت و تأکید کرد: مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی بار دیگر همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha