امام‌خمینی(ره) اسلام ناب ‌محمدی(ص) را در جهان احیا کرد

حجت الاسلام والمسلمین امیریان گفت: امام‌خمینی‌ (ره) با داشتن شرح‌صدر و ساده‌زیستی و دشمن‌شناسی اسلام ناب‌محمدی(ص) را درجهان احیا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره‌) از سوی مدرسه علمیه شهیده‌بنت‌الهدی(ره) علی‌آبادکتول با حضور جمع کثیری از بانوان و طلاب در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین امیریان در این مراسم با اشاره به اینکه چگونه حضرت امام، انقلاب اسلامی را احیا کرد، افزود: سه ویژگی حضرت امام، باعث شد که این انقلاب بعد از چهل ‌سال‌ و اندی هنوز طراوت و تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که ما از آن غافل هستیم، کارآمدی انقلاب اسلامی است و امروز شاهد هستیم که عکس حضرت امام(ره) در مجاورت کاخ سفید قرار گرفته است و کسانی که نه ایرانی هستند و نه مسلمان، عکس امام را به دست گرفتند.

 کارشناس مذهبی با بیان اینکه حضرت امام با داشتن شرح‌صدر و ساده‌زیستی و دشمن‌شناسی اسلام ناب‌محمدی(ص) را در جهان احیا کرد، اذعان نمود: علت تاثیرگذاری امام‌خمینی(ره) که‌ در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیز به او کمک کرد، ویژگی‌های شخصیتی ایشان از جمله شرح‌صدر بود.

 حجت الاسلام امیریان خاطرنشان کرد: با تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها ذره‌ای در اراده امام(ره) خللی وجود نیامد.

 وی ساده زیستی و دشمن شناسی را یکی‌ دیگر از ویژگی‌های امام معرفی کرد و در پایان گفت: امروز دشمن درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است و یکی از وظایف ما در برابر این نظام شرکت در انتخابات است.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha