دعوت به حضور حداکثری و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، دو وظیفه مهم حوزه علمیه

حجت‌الاسلام والمسلمین محدر گفت: دعوت به حضور حداکثری و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، دو وظیفه مهم حوزه‌های علمیه در این انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبر و رسانه حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محدر، مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان، با اشاره به این که مهمترین مسئله چند هفته اخیر، بحث انتخابات است، دعوت به حضور حداکثری و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح را به عنوان دو وظیفه مهم حوزه در این رویداد دانست و عنوان کرد: حوزویان بایستی با تبلیغ و تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را در این نوبت فراهم آوردند تا به برکت خون شهدای خدمت، مسئولی بر سرکار بیاید که امتداد دهنده راه انقلاب باشد. لذا باید مدیریت هم در حوزه و هم در جامعه وبرای عموم مردم برنامه داشته باشد.

محدر، در ادامه به تبیین راهبرد حوزه در انتخابات ۸تیرماه اشاره کرد و افزود: دو راهبرد مهم حوزه، پرهیز از اختلاف و پرهیز از دوقطبی سازی در جامعه است.

وی گفت: پرهیز از اختلاف در این دوره باید لحاظ شود. امروز حرکت دشمن در  راستای ایجاد اختلاف و تخریب کاندیداهاست. لذا حمایت از همه نیروهای انقلاب باید در برنامه‌ها لحاظ شود. همچنین از بروز دوقطبی در انتخابات هم باید به صورت جدی پرهیز شود.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha