تغییر الگوی خانواده از آسیب‌ها است

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه گفت: از آسیب‌های خانواده، ضعف دینداری و کاستی‌های اخلاقی از قبیل منت گذاردن و افزون طلبی، رویکرد احساسی و غیرعقلایی، ناآشنایی با حقوق و وظایف، نداشتن مهارت‌های زناشویی، تغییر الگوی خانواده، اندیشه‌های ضد خانوادگی و انحرافات جنسی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برنامه‌ای با هدف جوانی جمعیت و با سخنرانی خانم نجیبه کرمی مدیر و مدرس مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) با همکاری شورای شهر و شهرداری و امام جمعه شهرستان نوبران در اداره آموزش و پرورش نوبران برگزار شد.

کرمی با اشاره به اینکه خانواده نهاد اجتماعی برآمده از پیوند زناشویی است، اظهار داشت: خانواده نهاد اجتماعی برآمده از پیوند زناشویی است و هدف از نهاد خانواده، ارضای نظام‌مند نیازهای جنسی، تولید مثل، مشروعیت بخشی به فرزند، تداوم نظام خویشاوندی و حقوقی ارث است.

وی افزود: از آسیب‌های خانواده، ضعف دینداری و کاستی‌های اخلاقی از قبیل منت گذاردن و افزون طلبی، رویکرد احساسی و غیرعقلایی، ناآشنایی با حقوق و وظایف، نداشتن مهارت‌های زناشویی، تغییر الگوی خانواده، اندیشه‌های ضدخانوادگی و انحرافات جنسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha