اهمیت انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری

زهرا نعمتی مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز گفت: لازم است با شناخت و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو قدمی برای یاری ولایت‌فقیه و زمینه‌سازی ظهور برداریم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا نعمتی مدیر مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز در نشست سیاسی که با حضور طلاب خواهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح در انتخاب ریاست جمهوری و تشکیل دولتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب‌اسلامی مقام‌معظم‌رهبری فرمودند: ما در مرحله سوم انقلاب که تشکیل دولت اسلامی است قرار گرفته‌ایم، در نتیجه اگر هدف این انقلاب و مراحل آن را ندانیم، با انتخاب اشتباه مانع ظهور خواهیم بود.
وی افزود: اگر انتخاب شایسته داشته باشیم میتوانیم خودمان را پیرو ولایت بدانیم و باعث پیشرفت انقلاب و زمینه ساز ظهور امام‌زمان(عج) باشیم.
نعمتی خاطرنشان کرد: رهبر جامعه اسلامی امام‌خامنه‌ای، هدفشان تربیت و ارتقای شعور جامعه و مردم است، تا ما تربیت نشویم ظهوری اتفاق نمی‌افتد و این را بدانیم که سالها با بی‌تفاوتی و عدم شناخت و رای بدون تحقیق مانع تشکیل دولت اسلامی شده‌ایم.
وی تاکید کرد: با انتخاب افرادی که با رانت و پارتی و کانون‌های قدرت و ثروت سرکار آمده‌اند به آرمان امامین انقلاب وشهدا جفا کرده‌ایم پس باید با شناخت و انتخاب اصلح قدمی برای یاری ولایت فقیه و زمینه سازی ظهور برداریم.
انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha