مشارکت حداکثری پشتوانه و ضامن افزایش قدرت نظام است

حجت‌الاسلام حسینی کارشناس مذهبی در مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: هر میزان مشارکت در انتخابات بالاتر برود، آبروی نظام بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسینی در نشست تبیینی با موضوع انتخابات که با حضور خواهران طلبه و اساتید مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، بیان کرد: هر میزان مشارکت در انتخابات بالاتر برود، آبروی نظام بیشتر می‌شود.

وی با بیان این که مردم از اثر رای دادن خود آگاه نیستند، افزود: در کشور الجزایر مردم در رفاه نسبی قرار داشتند، جریان‌های آمریکایی سبب شد مردم پای صندوق‌های رأی نیامدند و همین امر باعث نابودی آن‌ها توسط ناتو شد.

کارشناس دینی مشارکت حداکثری را پشتوانه و ضامن افزایش قدرت نظام دانست و تاکید کرد: مشارکت حداکثری و رای بالا به عنوان پشتوانه نظام در درجه اول اهمیت قرار دارد و بعد از آن انتخاب فرد اصلح و انقلابی مهم است.

حجت‌الاسلام حسینی به اهمیت فضای رقابتی سالم و آرام اشاره و تصریح کرد: هنر این است که کار ایجابی انجام شود و هوشیار باشیم که با حیله‌گری دشمن در زمین آن بازی نکنیم.

وی اتحاد و همدلی در جبهه انقلاب را مساله مهم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: امروز امتحان ما این است که همدیگر را تحمل کنیم و باید طوری متجد و  تشکیلاتی کار کنیم که مشکلی با هم نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha