حضور در انتخابات، علاوه بر وظیفه، تداوم بخشی به مسیر ولایت در غدیر است

حجت الاسلام زارع گفت: حضور در انتخابات علاوه بر وظیفه، تداوم بخشی به مسیر ولایت در غدیر است و حضور حداکثری مردم در انتخابات، برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام زارع، با حضور در جشن عید سعید غدیر خم که با حضور جمعی از طلاب و بانوان شهر فرخ‌شهر در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: هر چیزی که مثل طلا با ارزش باشد بدل آن نیز وجود دارد و دین مبین اسلام به دلیل اینکه با ارزش است، قطعا دشمنان بدل آن را هم معرفی می‌کنند؛ پس باید دقت کنیم که اسلام را از منابع اصلی دریافت کنیم تا دچار اشتباه نشویم، و اگر می خواهیم راه را گم نکنیم مراقب باشیم از مسیر ولایتمداری خارج نشویم.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایام انتخابات و اهمیت مشارکت در این امر گفت: حضور در انتخابات علاوه بر وظیفه، تداوم بخشی به مسیر ولایت در غدیر است و حضور حداکثری مردم در انتخابات، برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

وی در ادامه افزود: انتخابات یک وظیفه شرعی است و قطعا شرکت ما در انتخابات، مورد رضایت حضرت فاطمه (س) و امام عصر (عج) قرار خواهد گرفت.

در پایان، حجت الاسلام زارع، با اهداء هدیه، از سادات این مدرسه مبارکه تجلیل به عمل آورد.

حضور در انتخابات، علاوه بر وظیفه، تداوم بخشی به مسیر ولایت در غدیر است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha