مسیر انقلاب همیشه تداوم داشته است

مبلغ شهر اراک بیان کرد: از ابتدای انقلاب و در مسیر پر پیچ و خم انقلاب ما شهدای بسیار گرانقدری را از دست داده ایم، نظیر شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی و..‌. اما آنچه که شاهد آن بودیم مسیر انقلاب است که همیشه ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، ویژه برنامه انتخابات امروز در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها اراک همزمان با جشن دهه ولایت با حضور خانم ناطقی از مبلغین شهر اراک برگزار شد.

در این برنامه که با حضور عموم بانوان منطقه برگزار شد، خانم ناطقی از سرمربیان حلقه های صالحین بسیج ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، گفت: از ابتدای انقلاب و در مسیر پر پیچ و خم انقلاب ما شهدای بسیار گرانقدری را از دست داده ایم، نظیر شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی و..‌. اما آنچه که شاهد آن بودیم مسیر انقلاب است که همیشه ادامه داشته است.

وی افزود: دشمن تصور می کند با شهادت رئیس جمهور عزیزمان در کشور ما انقلاب به مخاطره می افتد، اما آنچه که در واقعیت رخ می دهد به جای یک نفر که شهید می شود هزاران نفر رویش می کند که مسیر شهید را ادامه خواهد داد.

ناطقی تصریح کرد: با شهادت شهید رئیسی باید راه و مسیر ایشان ادامه پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو باید فرد اصلح انتخاب شود و اگر در شناخت چنین فردی مردد هستیم باید ببینیم افراد مقید و متدین جامعه به چه کسی رویکرد دارند و اگر در این زمینه هم به نتیجه نرسیدیم باید دید دشمن از چه کسی حمایت و درصدد تخریب چه کسی است.

این مبلغ حوزوی، حضور حداکثری در انتخابات را مهم ترین مسئله در انتخابات دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha