مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تلاش و تبیین نتیجه خواهد داد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با تاکید بر اینکه باید در میدان انتخابات با تمام ظرفیت وارد شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تلاش و تبیین نتیجه خواهد داد و حوزه‌ های علمیه در این زمینه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دیلم با اشاره به نقش طلاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات باعث استحکام نظام و ناامید شدن دشمنان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با تاکید بر اینکه باید در این میدان با تمام ظرفیت وارد شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تلاش و تبیین رخ خواهد داد و حوزه‌های علمیه در این زمینه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی افزود: اگر حوزه علمیه تأثیرگذار نبود این همه هجمه و توطئه بر علیه آن صورت نمی‌گرفت و حوزه علمیه خواهران نیز باید در تمامی عرصه‌های علمی بینشی فرهنگی در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبلیغ جبهه انقلاب به صورت شبانه روزی فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهار کرد: ما برای معرفی نامزد های جبهه انقلاب و معرفی و تبلیغ جبهه انقلاب اسلامی به مردم ترس و ابایی نداریم.

وی با بیان اینکه در نوع نگاه دو نفری که به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافته اند دو نگاه و بینش وجود دارد، افزود: یک نگاه، نگاه به سمت بیرون و غرب است که معنای ما نمی توانیم را القا می کند به جامعه و یک نگاه نیز امید و رویکرد آن اتکا به داخل و جوانان انقلابی است و ما برای معرفی هر دو نگاه، آسیب‌ها و محسنات این دو نگاه به مردم باید تمام تلاشمان را بکنیم و باید ضعف جبهه مخالف و افرادی که متکی به غرب اند را در اداره مملکت و دولت را بدون سیاه نمایی و تخریب به مردم بیان کنیم و قوت نگاه متکی به جوانان و قدرت جبهه انقلاب در اداره کشور را به مردم بیان کنیم.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: نمونه فعالیت‌ های یک نیرو و دولت انقلابی همین دوره ۳ ساله رئیس جمهور شهیدمان است که با تلاش‌هایی که داشت هم در حوزه داخلی و هم عرصه بین المللی ایران را به یک تراز خوب رساند.

وی تاکید کرد: ما به عنوان حوزه علمیه در دفاع از جبهه انقلاب و نفی جبهه مقابل هیچ ترس و ابایی نداریم و در این مسیر با تخریب و سیاه نمایی نیز مخالف هستیم.

حجت الاسلام اسماعیلی نوع برخورد افراد در این انتخابات را آمادگی آنها برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و عنوان داشت: امروز نعره های دشمنان انقلاب و جبهه مخالف را ببینید که به میدان آمده اند این فریادها و نعره ها نشان می دهد که دست آنها از بیت الملل کوتاه شده و نمی توانند در جامعه اثرگذار باشند و خوب می دانند با آن سابقه ی خراب و پرونده سیاهی که دارند در بین مردم جایگاهی ندارند و می خواهند با تبلیغات واهی بار دیگر به قدرت برگردند.

وی تاکید کرد: در دوره انتخابات قبل این هجمه و تلاش برای رسیدن دوباره به قدرت را نداشتند چون به زعم خودشان طوری برنامه ریزی کرده بودند که این نظام و دولت شهید رئیسی بیش از ۴۰ روز دوام نخواهد آورد ولی ملاحظه کردیم که با تلاش های شبانه روزی شهید عزیز و سایر شهیدان خدمت و همراهان وی در دولت اینگونه نشد و مکر بدخواهان نظام جمهوری اسلامی نتیجه ای جز رسوایی خودشان نداشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر با تمام توان در این عرصه وارد خواهند شد و برای مشارکت حداکثری و پیروزی جبهه انقلاب در این مسیر نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha