هوش مصنوعی سلاح جدید دشمن در حجاب‌زدایی

مدرس دانشگاه گفت: بانوان باید با روشنگری و تبیین باید پرچم دار ارثیه حضرت زهرا(س) باشند زیرا حجاب کلید آزادی زن به دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، زهره محمودی، مدرس دانشگاه بیان کرد: حفظ سنگر خانواده مهم ترین رسالت بانوان در عصر کنونی است، زیرا دشمن شبانه روز تلاش می کند که بنیان خانواده را با انحراف زن مسلمان نابود کند.

وی ادامه داد: دشمن شبانه روز تلاش می کند تا با برجسته کردن نقاظ ضعف کشور و کمرنگ کردن دستاوردهای نظام، مردم را نسبت به کشور بدبین کند.

محمودی افزود: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و مدیریت نیم دیگری از جامعه را بر عهده دارند، رسالت بسیار سنگینی در روشنگری و تبیین واقعیت‌های نظام دارند.

مدرس دانشگاه تصریح کرد: بخش قابل توجهی از کاشفان حجاب از روی جهل حجاب را کنار گذاشتند زیرا ما واقعیت حجاب و عفاف را برای آنها تبیین نکردیم.

وی ابراز کرد: دشمن در فتنه اخیر از بستر فضای مجازی با دروغ مجازی تعدادی از مردم را همراه خود کرد.

محمودی ادامه داد: آزادی در غرب بردگی است و امروز بانوان در غرب از اینکه آزادی و امنیت حقیقی ندارند و ابزار هوسرانی مردان اند، به اضطرار رسیدند.

مدرس دانشگاه افزود: امپراتوری رسانه ای با هوش مصنوعی ابتدا ذائقه سازی کرده و سپس با تولید محتوای مورد نیاز هر مخاطب تلاش می کند آنها را با خود همراه کند و سلاح این جنگ دانش و آگاهی است.

وی بیان کرد: نوجوانان و جوانان با بحران هویت روبرو هستند زیرا ما نتوانستیم اسطوره های جبهه و جنگ را به درستی برای آنها معرفی کنیم و دشمن از این فضا جهت پیشبرد نقشه های شوم خود استفاده کرد.

محمودی ادامه داد: بانوان باید با روشنگری و تبیین باید پرچم دار ارثیه حضرت زهرا (س) باشند، زیرا حجاب کلید آزادی زن به دنیاست.

مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز حجاب بانوان مسلمان موجب خشم دشمنان نظام شده زیرا این مهم مؤلفه قدرت در نظام و عامل پاسداری از خانواده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha