تقدیر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان از حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان امروز با صدور پیامی از مشارکت مردم ولایتمدار خوزستان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم خوزستان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ای دیگر آفرید و هوشمندی آنان را بار دیگر نشان داد. به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز، از مردم فهیم و آگاه که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این دو رکن نظام اسلامی، با همکاری دولت، گام های مؤثری در تراز انقلاب اسلامی برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت عزیز ایران بردارد.

شکست بزرگترین کمپین ضدمشارکتی معاندین با حضور گسترده مردم پای صندوقها و با وجود تحریم‌ها و تهدیدات، تأمین امنیت شعب اخذ رای با وجود تهدیدات امنیتی و محقق‌ نشدن پیش‌بینی‌های دشمن برای عدم مشارکت مردم، از مهمترین دستاوردهای انتخابات 15 تیرماه 1403 بود.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه‌ی همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است. ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم عزیز همیشه در صحنه بالاخص طلاب، مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران، از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق خدمت، سربلندی و عاقبت به خیری را خواستارم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha